KLACHTEN
Klachten
Bent u niet tevreden over de producten of service van Fleurshop bloemen? Onze oprechte excuses hiervoor. Stuur uw klacht naar ons toe! Want een klacht is een kans het beter te doen zeggen wij!
Hoe nu verder:
- Wij horen graag wat er mis is gegaan, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen en onze service kunnen verbeteren.
- We geven garantie van 7 dagen voor onze bloemen en planten *(Afhankelijk van de verzorging van onze producten, schuin afsnijden, schone vaas, geregeld water verversen, niet in de zon zetten, niet droog laten staan.)
- Indien u niet tevreden bent over onze producten ontvangen wij graag onze producten terug in de winkel in Hoogezand.
- Wij willen uw klachten graag aanhoren en oplossen. Hiervoor kunt u ook contact opnemen met de winkel bel: 0683500637.
- De ingediende klacht wordt binnen 1 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord.
- Wij zijn op maandag van 11:00 tot 18:00 en Di, Wo,Do, Vrij van 09:00 tot 18:00 en zaterdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar.
Let op, wij leveren levende snijbloemen en planten ! U bent zelf verantwoordelijk voor een juiste behandeling en verzorging.